محل تبلیغات شما


پروفایل شما پیکره و ویترین اصلی آن چیزی است که در اینستاگرام به نمایش در می آید. رسیدگی و پیرایش یک پروفایل و بیو خوب کلیدی است که منجر به افزایش فالوور و بالا رفتن مخاطبان شما می شود.
طبق آماری دو سوم بازدید پروفایل های تجاری و بیزنس اینستاگرام توسط کسانی به غیر از دنبال کنندگان آن صفحه هاست. بنابراین صفحه اول پروفایل شما باید مخاطب تازه وارد را متقاعد کند که دکمه فالو را لمس کند و شما را دنبال کند. اگر صفحه شما نامشخص و غیر واضح، ناقص باشد و از جذابیت خوبی برخوردار نباشد هرگز چنین کاری را نمی کنند.
در این جا مواردی را بیان می کنیم که لازم است در صفحه ی پروفایل شما واضح و مشخص وجود داشته باشد تا باعث بالا رفتن فالوور های شما و به تبع آن افزایش بازدید پست ها و ویو های مطالب شما شود.
نام
مجاز هستید تا حداکثر 30 کاراکتر استفاده کنید. این نام توسط موتورهای جستجوی اینستاگرام سرچ می شود. بنابراین برای بهتر دیده شدن صفحه تان می توانید از نام کلیدی استفاده کنید.
نام کاربری
حتما توجه داشته باشید که نام کاربری که انتخاب می کنید مانند نام کاربری دیگر شبکه های اجتماعی تان باشد. این امر به مخاطبین شما این اجازه را می دهد که به راحتی در شبکه های دیگر شما را پیدا کنند.
وب سایت
تنها جایی از اینستاگرام که شما مجاز به استفاده از لینک هستید این بخش می باشد( به استثنای بخش تماس برای تبلیغات و هم چنین گزینه see more در استوری پیج های بالای 10k) که می توانید لینک سایت خود و یا هر لینک دیگری را به صورت کوتاه شده قرار دهید.
بیو
برای نوشتن یک بیو خوب شما به اندازه 150کاراکتر فضا در اختیار دارید تا به شرح و تفصیل برند خود بپردازید و مخاطبان را قانع بسازید تا شما را فالو کنند. دقت داشته باشید که هر کاربر قبل از این که پست های شما را ببیند بیو شما را می بیند و اگر بیو بدی داشته باشید فرصت رابه سادگی از دست می دهید.
 

روش های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

7 راهکار طلایی برای به کارگیری بهترین استوری اینستاگرام

زمان بندی مناسب در پست های اینستاگرامی

های ,صفحه ,بیو ,پروفایل ,اینستاگرام ,داشته ,شما را ,داشته باشید ,بیو خوب ,پروفایل شما ,بالا رفتن

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کلاس سومی های باهوش گذار